Leverans och retur

Svar på dina frågor kring leveranser och returer, reklamationer och andra funderingar som du har. Vi skickar med Postnord och DHL och hjälper dig rätt om du behöver komma i kontakt med dessa. Vi lovar att göra vårt yttersta för att du ska bli nöjd med din leverans från 11hektar.

Det är fel i min leverans!

Har du fått fel produkter eller något annat tokigt i beställningen? Vi börjar med att be ödmjukt om ursäkt. Därefter kontaktar du oss enligt nedan.

  • Skicka helst ett mail till info@11hektar.se 
  • Annars går det också bra att kontakta Marcus på +46702463103 så hjälper han dig

När får jag min leverans?

  • Som standard leverar vi inom 2-5 arbetsdagar, men vi har ofta packat dom inom en vardag från det att du lagt ordern
  • När din order är packad får du en sändningsbekräftelse till din mail
  • Där finns info om vilken speditör (Postnord eller DHL) ditt paket skickas med, samt spårningsnummer som du använder på deras hemsida.

OBS! Vid små paket skickas paketet som brev direkt till ditt hem, tyvärr går den typen av försändelse inte att spåra. Kontakta oss vid frågor.

Mitt paket är trasigt vid leverans!

Följ länk nedan för reklamation till respektive transportbolag.

Jag vill returnera min produkt!

Ibland köper man fel, vi förstår det. Som kund har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan. Vi förutsätter däremot att du inte brutit förpackning, i och med att det är hygienartiklar. Kontakta oss på info@11hektar.se så hjälper vi dig. Vid byte eller retur står köparen för frakten och skickar paketet till oss.